manne

Glad påsk ! ♥

Publicerad 2012-04-07 21:37:24 i Allmänt

Glad påsk på er alla! Klockan är nu 21.21 och jag har haft en JÄTTTTTTTE trevlig påsk. I morse när jag vaknade sa mamma ´sen när ni orkar kan ni gå och leta efter era påsk-ägg`och jag blev jätte förvånad men det visade sig att hon hade gömt dom! :D så jag rusade upp ur sängen och började genast leta! Mitt ägg låg i min hunds lilla bur under filten och det var jätte stort så jag bara överfallde mamma och sa ´tack tack tack tack tack tack..`Sen var det min systers tur och efter några minuter hittade hon det, i en kudde! :D jag började gapskratta för hon började gnälla att hon hade fått ett jätte svårt gömställe men sen blev hon glad. Sen efter det så åkte jag min mamma och min syster och mammas kille ut till min mammas moster och där åt vi påskmat och sen lite efterrätt. Nästan hela min släkt var där , men iallafall min syssling var där och hon fyller snart 1 år så hon är inte så stor! Jag och min syster lekte med henne och det var jätte roligt! Hon är SÅÅÅÅÅ söt. Man skulle vilja äta upp henne ♥ Hos min mammas moster fick vi också påskägg med massa godis i. Sen åkte vi hem kvart i 5 och nu sitter jag och skriver på min blogg. Ja jag har inge mer att skriva så BajsBajs...
O.B.S
Jag hoppas min moster och hennes kille har det bra i madejra + wilmer förstås ♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2012-04-22 09:09:15

Bäst att inte visa ditt inlägg för Jonas, men Wilmer och vi hade det väldigt bra på Madeira. ;)

Fast vi saknade er. Och jag saknar er nu också!

Puss på dig gumman min.

Postat av: Bina ♥

Publicerad 2012-04-22 11:59:40

Jag älskar dig jätte mycket,och jag saknar er också. Nej det är nog bäst att du inte visar jonas, och visa inte jonas det här heller:Pussa wilmer från mig! ♥♥

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela