manne

Bröllopsfotografen!

Publicerad 2012-03-17 20:57:56 i Allmänt

Hej, Idag är det lördag. Och ikväll är det en film på TV:n den heter Bröllopsfotografen! Det är jag och min syster som ska kolla på den i min systers rum! För jag tror inte mamma vill se den eftersom vi redan har sett den en gång... Igår åt vi kina-mat och det var jätte gott. Idag åt vi pommes och korv det var oxå gott men kina-mat var godare! :D Jaja slut pratat om mat! Jag har ju en hund, och i torsdags så blev min lilla pluttis kastrerad och han hade ju blivit nersövd så när vi hämtade honom så var han helt vimsig. Och sen hade han bandage på benet efter sprutan och jag tyckte SÅÅ synd om honom då! Ja och nästa helg så drar jag syrran och mamma till STOCKHOLM! :D Och det ska bli så himmla kul! :D ♥♥ Stå ut moster vi kommer! :D ♥

♥ ByeBye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela