manne

Moa ♥

Publicerad 2012-04-22 12:09:17 i Allmänt

Hej bloggen. Idag är det söndag och imorgon är det skola...BORING!! Men sånt är livet :D Ja iallafall
idag ska mamma syrran och jag till min syssling moa för hon fyller 1 år... Egentligen fyller hon  på tisdag men vi firar henne lite innan ♥
Min helg!
I fredags så var mamma och jag på stan och shoppa lite nya kläder. Och en av tröjorna har jag på mig nu, den är lite stickad så den är mysig.Ja och i lördags ( altså igår ) så var jag och min syster på tjej-kväll hos min bästa vän. Det var JÄTTE kul. Vi åt tårta och senare på kvällen så åt vi ostpopcorn...
Vi var oxå ute och spelade lite boll och det var super duper kul ♥ Vi var där från 16.00-21.00 :D
Det var allt jag ville skriva idag så vi ses imorgon om jag har tid.
ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela