manne

Hello!!!

Publicerad 2012-01-14 14:50:07 i Allmänt

Hej... Nu har jag gått i skolan i exakt 4 dagar. Men nu är det äntligen helg, och det är såååååå skönt att inte bli väckt på mornarna, att man får vakna självmant... Men jag har så svårt att sova länge på helger för då är man ju van att vakna tidigt så idag vaknade jag vid kl. halv 9. Ni kanske inte tycker det är så tidigt men annars brukar jag vakna vid kl. halv 11-11... Ja sen idag ska min vän sova hos mig och det ska bli jätte kul, mamma ska åka och handla en JÄTTE stor godispåse till ikväll sen. :) jag längtar... Hej Då ♥

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2012-01-28 23:10:35

Halloooo?

Har du lagt ner bloggen nu? :)

Postat av: mee

Publicerad 2012-02-05 20:48:46

Nee absolut inte, har bara glömt att skriva! ♥

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela