manne

Hej...

Publicerad 2012-02-05 21:01:30 i Allmänt

Hej. Förlåt att jag inte har skrivit på VÄLDIGT länge! Men jag har inte haft tid jag har gjort annat! ♥ men iallafall, Idag har jag varit på trolldal, Trolldal är ett ställe som man kan hälsa på hästarna men kan ryckta,krattsa hovarna m.m... Mm där var jag idag och sen så har en tjej där som heter Nilla berättat massa spökhistorier för mig min bästa vän och hennes syster dom heter tillex. rosa händer, den låter inte så läskig men det är den, och sen så har vi pigan och läktarmannen och kören, kören är sann. Och sen hästen utan huvudet. Ja det var alla visst var det många? Jaja nu måste jag gå och borsta tänderna för klockan är 20.58 och jag ska gå i skolan imorgon så jag vaknar klocka 06.30 på mornarna. Och jag kommer var ganska rejält trött imorgon... Bye bye ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela