manne

I ♥ Julia!! <333

Publicerad 2012-06-26 11:17:47 i Allmänt

Hej, ni vet att det finns en tidning som heter Julia?! Det finns olika nummer av den tidningen och tidningen handlar om kändisar! I födelsedags-present fick jag premium på julia-tidningen och nu får jag den med posten varannan vecka! Plus att det som är bra är att jag får julia innan den ens har kommit ut i affären! Ja nu ska jag inte prata mer om julia men jag kan verkligen rekomendera den!!!!!!
Vi hade skolavslutning den 15 Juni och nu har vi sommarlov JIPPIIIII!!!! =)
Vi har sommarlov i nio veckor och det har snart redan gått 2 veckor tiden bara rusar i väg! Jag som ska gör amånga saker i sommar som t e.x gå på grönalund åka till västervik och campa vara hos moster en vecka med bebisen! <3 Kanske åka till parken zoo men det får vi se ! ja jag har väll inget mer jag vill skriva så HejDå <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela