manne

Hej...

Publicerad 2011-12-29 19:44:58 i Allmänt

Hej , jag hoppas att ni har haft en God Jul... och jag hoppas också att min moster och hennes kille har haft det bra på resan i paris !!! jag saknar dom :) i jul så fick jag massor av prisenter , tillexempel : one pice dräckt, en ny skol-väska, en mobil-väska, massssor av pengar, ett halsband, en almenacka, en kompisbok, en cool penna med alla slacks färger, vanliga pennor, en pyjamas, ett litet hus med massor av choklad :)... ja det var lite vad jag fick , det var ganska mycket men ändå :) hej då nu ska jag gå och ha myskväll med mamma ... bye bye godnatt:)

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2012-01-01 14:15:54

Jag saknar dig, din syster och din mamma också, men som tur är så kommer ni ju snart hit och hälsar på. Då blir det kramkalas. :)

Puss!

Postat av: mee

Publicerad 2012-01-06 14:18:44

ja snart kommer vi puss :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela