manne

KNÄCK... ...MMM...

Publicerad 2011-12-22 20:03:12 i Allmänt

Hej... nu är det inte långt kvar till jul :) jag säger bara en sak och det är ÄNTLIGEN ÄR DET JUL JIPPI!!!
jag längtar efter knäcken sååå mycket och jag får inte äta någon före julafton och jag vet inte om jag kan klara mig :) ja i alla fall , vi ska åka till gråpp-torp som vanligt och det är lika mysigt varje år :) hela min släkt kommer att vara där förutom min moster och hennes kille för dom ska till paris på julafton :( men dom kom förra helgen och lämmnade jätte fina julklappar, :) ja jag har inget mer att skriva om i dag så jag säger väll hej då och godnatt...

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2011-12-23 12:21:42

Vad bra att du är nöjd med dina julklappar. :)

Hoppas att ni får en jättemysig jul ute i "Gråpptorp" ;)

Puss sötnos.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela